superhandsome guy - Kim Yung Joong

superhandsome guy - Kim Yung Joong
Leader SS501-singer from Korea. He also actor in Boy Over Flowers. Hope can buy this DVD drama so that i can watch every day in my life.....

Sabtu, 22 Oktober 2022

Cerita ari niee.. ari ni 22 OCT 2022

hi blog ari tue ingat tk ader kaum adam yg dtg kehidupamsaya. pertama melayu secret admire laa katanyer tanyer nama tak nak bagi tahu ok fine. Layan kan shj. lepas tue hilang mcm biskut oreo kejap ada kejap tak ader.. lantak laaa kan dia ckp ckp ada maslah dgn kaum hawa. Mmmm duda anak 3 kot. lepas tuee dtg plak kaum adam niee nak kenal.. nak pindek kan citer bila jumpa dia kata aku niee gemok dan tua.. what the fish... ok fine tak ader laaa aku kisah sgt pergi melumgkum laaa eko nak cari yg slim melim muda mudi go head. hope eko dpt karma mengutuk aku sesuka hati. siap remove au drp groip politik da serta blok no talipon aku wheeeey.. mcm haram.. well aku tak laa ter desak sgt nak cari lelaki dlm kehidupan aku.. mmg selama niee aku loan ranger jeee lepas tuee dtg plak kaum adam keturunan mat saleh agama krisitan kat linked punyer laa handsome dia text aku nak kenal bagai laaa.. dah laa handsome why not kawan ajeee bkn dia nak dtg msia pon sbb dia kat canada. sekrg niee zaman covid. selalu laaaa taanyer khabar aku. Yalaaaaaaah punyer laaa baik sikap mat saleh niee pada mulanyeeer. Nama dia cukup cntek laa dimate aku Archibale moore. aku ckp kat dia niee bkn scammer kan da kata bkn. ok laaa dia bagi tahu da duda anak 1 umur 12 thn.. ok laaa kan so continue relationshp till now.. pernah 2 kali gaduh. 1 pasal dia bagi statement aku sembunyi dro dia sesuatu sbb tue aku tak bagi single pic kat diaa.. eeeee sesuka hati tuduh aku mcm tuee.. 2 aku gaduh sbb aku tak mkn dinner dia suruh aku pergi mkn aku ckp laa yg push aku go away niee naper aku nak comuninicate dgn dia lagi.. lepas tuee dia suruh mintak maaf sbb aku tak sepatutnyer guna ayat tue... so mintak aku mintak laa maaf selalunyeer aku laa yg mintak maaf sbb ayat yg di guna tue buat aku cair sbb apa explanation tuee benor belaka 3. kali nie perang besar dia nak request duit kat aku usd 2000 gileeer.. aku ckp aku tak ader duit nak tlg di adpt kan contract legasi dgn kerajaan turki instabul siap bagi lau aku perjanjian dhn istabul turkey tueeee... adooooi aderaper hal bagi kat aku.. eko dah dpt cari jee laa duit tuee nak paksa aku pinjam laaa dgn memaner kawan ker bank ker.. kepala otak eko.. mmg kan eko mmg nak duit kan drp relation ship nieee dia bagi jln utk bat pinjamann nasib baiklaa nama kau nee under akpk mmg tak lepas laaa nak buat pinjaman loan dekat maner maner bank.. lepas tuee suruh aku pinjima dgn company aku plak.. gileeer aper otak ia nieee. sayang laaa muka handsome atitude indah sgt tpi ader udang sebalik mee plak. nasib baik laa dia x dtg msia wheey kalau tak.. bole jatuh hati mcm nak gileeeer. lain kai aku ak letak statement laa kalau eko nak awan dgn aku sbb eko nak duit drp aku get lost. senang kan tk payah nak bagi jkn utk pinjam duit bagi kat dia.. sekrg niee tgh bengang otak aku nee dok desak duit bagi kat aku malas dah aku layan aku ckp aku tak bole nak tlg di sbb mmg aku tak ader source utk borrow. pikir senang nak cari 2000usd. tuee laaa kau nak meroyan kat blog nieee. syukur laa aku ader keja dan sumber pendapat utk byr perbelanjaan kehidupan endiri tak meminta mintak drp org lain. syukur allhamdulillah.. w/pon aku raser mmg tak suke sgt nak keja kat company puaka sekrg niee mintak keja kat tpt lain tak dpt dpt.. kekadang giveup pon ada.. tapi tak leh laa giveup.. entah laaa tawakal jee n hadap jee laaa tapi kan blog antar 3 org yg dtg tuee mat salleh is the best atititue dia. anttention dia bagus dan terbaik setakat niee aku jumpa.. well suasana mesra dan indah tuee tak akan berthan lama. raser sedih jugaj kehilagan dia.. au yg dah tawar hati kat dia...brain kau ckp tak payah laaa rindu n ingat sgt kat dia sbb dia mmg nak duit eko jeee. hati berkata sedihnyer hilang dia.. well that is the end of my story well world i still hate u plse getmeout of this world... mmmmm ok laa blog sampai sini ajee celotih saya yeaaa bye blog kalau ader story akan citer lagi k.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan