superhandsome guy - Kim Yung Joong

superhandsome guy - Kim Yung Joong
Leader SS501-singer from Korea. He also actor in Boy Over Flowers. Hope can buy this DVD drama so that i can watch every day in my life.....

Isnin, 18 September 2023

Ari niee 18 September 2023

hi blog dah lama dah lama tk meroyan kat sini.. saya zaidaniza still hidup lagi kat dunia niee tapi kehidupan yg sgt sukar dilalui.. entah laaaa saya masih kerja dgn company puaka.. tapi allhamdulillah laaa masih dpt gaji utk tanggung perbelanjaan kehidupan kat dunia nieee... sekarang niee pemerintahan pm anuar.. mmmm dia niee bkn nak menolong rakyat tapi menganyai rakyat. lepas tue pertuduhan 47 kes zahid telah dibebaskan drp kes tersebut... eeeee bodoh apa laa kan .. najib masih bersalah atas pertuduhan rasuah.. Anyway aku mmg geram gileeer laaaa mcm geram nyer aku dgn syaitan yg durjana lagi laknatullah yg meyebbkn aku hilang perkerjaan yg bagus sebelum nieee.... bila laa eko niee nak terlungkup mcm firaun kan... tapi allhamdulillah aku masih kerja dpt byr gym dan astro.. rasernyer mcm tk dpt nak eruskan pembyran gym n astro sbb htg byk sgt... hanya nyangis ajee nieee.. kehidupam saya tak ader yg indah sesgt laaaa tak dpt mkn buffey hotel...tak dpt nak mencekek tpt yg best hanya dok kira kira beli mknan yg murah ajee janji kenyang. inalilawainahirjiun... bertaah laa wahai hati.. pasal keja berhadapan dgn perangai manusia bila suruh byr byran pertama ckp nak ikut gaji..bodoh bangang dah ckp pembyran sekian ada due date tetap nakikut tarikh gaji... bodoh boddh nak mampos... suruh apply tukar date ckp tak dpt daaaa tuee tak reti reti nak byr ikut due date lepas tuee byr laa late charges bodoh bin bangang sakit hati tau kena call manusia yg bodoh niee kalau tak nak kea call byr htg ikut masa bodoh kalau tak org call tuee jgn jwb bodoh kalau tahu diri tue bebaltakreti byr ikut due date... sbb job scop aku mmg kena call manusia manusia yg berhtg yg tak reti byr ikut due date hoi blog aku mmg bengang laa dgn kehidupan sekrg niee brg mknan semua naik giler gileeer wheeeey...letih laaahidup niee tapi syukur allhamdulillah ader kerja ada gaji sbb nak byr htg n teruskan kehidupan nieee wahai karma bagi laaa manusia yg zalim niee terlingkup dgn cepat terutama dgn syaitan yg durjana lagi laknatullah.. aku mmg tak bole nakmove on dgn manusia tersebut. k laaaa sto sininakcari mknan dan nak tmbah touch n go.. byee blog lain kali kiter story lagi k...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan