superhandsome guy - Kim Yung Joong

superhandsome guy - Kim Yung Joong
Leader SS501-singer from Korea. He also actor in Boy Over Flowers. Hope can buy this DVD drama so that i can watch every day in my life.....

Khamis, 15 September 2022

Ari niee 16 sept hari cotie umum

hi blog..dah lama tak meroyan dekat sini wheeey.. bz sgt n tak sempat buka ipad bz yg amat minggu lepas sabtu ahad pon dtg keja sbb buat project NAIA.. lepas tuee tukar plan plak buat project NAIA hanya utk call direct sales.. mmmmmm apa masalah dgn direct sales pon tak tahu laaaa sekrg nie ader dekat workshop utk service keta serta mintak mrk tlg check kan aper dah berlaku dgn break keta bila tekan break mcm besi bergelodak nak terburai isi perutnyeer.. mmmmmm berdebar debar bila pandu keta wheeeeeeey.... tak tahu aaaaaa kena beratus ker beriban keer.. ari tuee kes yg sagat keta tak dpt claim sbb driver tak ada lesin dan esen black listed dan keta puka 4X4 tuee keta syarikat dan tak bole cliam mmg puaka sgt laa aku berhabs duit dekat 1600 sbb bagi duit sogok utk keluarkan peta lakaran bagai.. dan nak chat keta yg kena sagat tueee.. mmg mcm haram laaaaaaa aku tak langgar org org langgar aku lepas tuee tak leh claim insurance plak... mmg puaka bin haram kehidupn sekrg bkn berserabut dgn susana keja sgt tapi berhadapan dgn manusia yg mcm haram bin puaka.. mmmmm aku mmg tak suker keja sekrg niee tapi tuee laaaa apply byk kerja tak ader respon.. aku terpakas laa keja dekat compay yg aku tak suka niee sbb nak dptkan gaji nak byr semua expenses dlm kehidupan dunia nieee kalau diberi pilihan tak nak hidupan dekat dunia niee berhadapan dgn manusia mcm syaitn yg durjana lagi laknatullah... tapi nak buat mcm maner dah tercampak kat dunia niee hadap jee laaaa syukur allhamdulillah au nie tak beranak or berlaki lagi kalu tak lagi berserabut kehidupam aku kat dunia nieee dekat 3 minggu tak pergi gym sebb utama tak ader keta sbb pergi keja pon kena naik public transport.. bila keta dah ok plak part lain plak keta nyeer meragam.. sepatutnya ari niee dah pergi gym daaa tapi takdpt g sbb antor keta kat workshop sambil tunggu keta sedang diperika oleh doktor ader laa masa nakmeroayn niee blog hooooi... rasernyer esok baru dpt pergii gym tapi tak tahu laaa kat maner nak perginyeeer tgh pikir nak pandu keta or naik train kalau nakk train perjln kena 2 jlm nak masok kl... mmmmmm dpt cuci cuci mata dgn suasana yg membosankan... pasal keja plak mmmm scop mmg tak suka laaa call amnusia yg tahu berhtg tapi tak reti nak byrhutang bila ckp ada tuggakan tak ada raser bersalah ckp saya tahu bila ada duit baru nak byr.. bodoh aper dlm prjanaji mesti bbyr tiap tap bulan kan... niee tak reti nak byr plak.. ada satu magkok hayun lagii bagus dlm system ckp brg dah sampai sekian sekian haribulan lepas tuee bole ckp tak dpt brg plak.. aku tak tau laa masalah company aku ker org masalah metality eko yg dah beli brg tak nak byr htg tapi nak berhtg yg kat rumah plak hari hari asyik kena bebel dgn emak .. semak laanasib baik adek beradek aku tuee tak membebel.. dah laa berserabut dgn perangai manusia yg tak ada raser bersalah utk tak byr htg... mmmmm aku raser cepat jee laaaa kiamat lagi bagus aku tak berserabut berhadapan dgn masalah manusia lain... aku berhadapan dgn hukuman aku jeeee kot.. ok laaa blog sampai sini ajee aku meroayan... kiter jumpa lagi bila ada masa free k... bye blog.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan