superhandsome guy - Kim Yung Joong

superhandsome guy - Kim Yung Joong
Leader SS501-singer from Korea. He also actor in Boy Over Flowers. Hope can buy this DVD drama so that i can watch every day in my life.....

Sabtu, 25 Jun 2022

Keta kena sagat pada 15 June 2022 hari niee 25 june 2022

 hi blog...

Hari niee buat 3 kelas iaitu shabam & bodyjam dekat wangsa walk dan bodyjam dekat avenue k. Penat yg amat terkejar kejar kelas bodyjam dekat wangsa walk start kol 12pm 12.30 dah belah iaitu gerak pergi avenue k utk bodyjam. Tapi kelas tuee uchop mcm buat tak full mcm penat jee dtg kelas dia.. sekrg niee bodyjam tgh buat now release of 100 & shabam plak new release 47.. semua best minggu lepas kelas Trampolin tak pergi pon even minggu niee tak pergi jugak.. tak tahu laa aper nak jadi.. asyik tak attend class Trampoline.

15 june 2022 keta kena sagat .. jom tgok niee keta puteh 4x4 tuee mmg puaka gi sagat keta aku ! sesuka hati jadi pembuli jln raya bila buat report aku plak kena meroyan dgn polis sajan pempuan.. aper masalah pon tak tahu laa mcm haram jeee nak aku lawan tak leeh al maklum laa dia polis kan kang tak pasal pasal aku kena saman plak dah. Anyway allhamdulillah tak kena sama final report tak keluar lagi katanyer 14 hari bekerja baru keluar report final... allhamdulillah jugak keta aku bole jln tapi sakit hati laaa tgok keta semakin cacat dibuat keta puaka 4x4 No keta W6537F mmg puaka keta niee..bila check saman polis 4 saman dikeluarkan rm750. Mmg puaka  kan nak check saman polis senang ajee visa sms . Type POLIS SAMAN W6537F hantar ker 15888 dpt laa tahu saman yg kena atas kamu

Dah upload kejadian tuee nanti nak antor kat JPJ plak dgn pemadu pembuli yg puaka nieee.. k laaa sampai kat sini ajee k akan story lagi aper berlaku kat blog

Baru baru nie kenal satu manusia kaum adam.. mmm dah laa terlalu berahsia.. wajar ker aku layan.. bosan kehidupan seblm nieee k laaa nanti akak ceria pasal manusia nieee plak..

Byee blog...



Tiada ulasan:

Catat Ulasan